Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018

Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου Aμφιθέατρο Maroussi Plaza

Enon Landenberg

Keynote Speaker

Founder, Dreamer & Doer, sFBI /small Factory Big Ideas

Enon Landenberg
Enon Landenberg

Πριν από 2 δεκαετίες, ο Enon ίδρυσε την E-Dologic, το πρώτο interactive ad agency στο Ισραήλ και πολύ γρήγορα δημιούργησε καινοτόμες καμπάνιες για πελάτες όπως οι Coca-Cola, Mazda, Nestle και Ford. Το 2001 το agency απορροφήθηκε από την Publicis Group όπου ο Enon διετέλεσε Chief Interaction Officer του Ομίλου μέχρι το 2013 όταν και αποφάσισε να δοκιμάσει αλλού τις δυνάμεις του.

Έτσι, μεταξύ άλλων, ανέλαβε Chief Commercial Marketing Officer του SpaceIL, ένα project το οποίο φιλοδοξεί, μέσω του Lunar X Prize Challenge της Google, να στείλει το πρώτο ισραηλινό διαστημόπλοιο στη Σελήνη. Παράλληλα, επιδιώκοντας να επαναπροσδιορίσει το μοντέλο B2C (business to consumer) σε B2H (business to human), ο Enon ίδρυσε την sFBI /small Factory Big Ideas, μία εταιρεία με έδρα το Τελ Αβίβ η οποία υλοποιεί ιδέες και αναπτύσσει startups που δίνουν λύσεις σε αληθινά προβλήματα.

Ο Enon είναι περιζήτητος ομιλητής σε συνέδρια τεχνολογίας σε όλο τον κόσμο και η παρουσία του σε προηγούμενα συνέδρια της Boussias συζητιέται ακόμα. Ο ίδιος επιστρέφει στην Ελλάδα για να παρουσιάσει την στρατηγική προσέγγιση που επέτρεψε στις δημιουργίες της sFBI να ξεχωρίσουν ανάμεσα σε 2.8 εκατομμύρια εφαρμογές.

Σύνοψη Παρουσίασης
"From a problem to an App solution"

Εκεί έξω υπάρχουν 2.8 εκατ. επιλογές για τους χρήστες. Διότι τόσες είναι περίπου οι διαθέσιμες εφαρμογές για downloading στα app stores. Πώς αποφασίζεις, λοιπόν, τι εφαρμογή να δημιουργήσεις; Πώς επιχειρείς να διαφοροποιηθείς από τους αμέτρητους ανταγωνιστές; Και πώς καταφέρνεις, εν τέλει, να διατηρήσεις υψηλό το ενδιαφέρον και το retention rate;

Στην παρουσίασή του ο Enon Landenberg θα εστιάσει στη δύναμη της δημιουργικότητας και, με βάση τη δική του εμπειρία από τη μεγάλη των ισραηλινών startuppers σκηνή, θα αποκαλύψει τις πρακτικές που θα σας επιτρέψουν να ξεχωρίσετε.

Ομιλητές

Keynote Speaker Ben Phillips Έχοντας επιλεγεί στο Nο1 της “Mobile Top 50” λίστας του The Drum και συμμετάσχει ως Κριτής στα Mobile Lions των Καννών, ο Global Head of Mobile στην MediaCom έχει καθιερωθεί ως ο απόλυτος ειδήμων σε θέματα Mobile Marketing.
Keynote Speaker Rustam Ziganshin Από τη θέση του Agency Partner του Facebook για την Κεντρική και την Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο Rustam συνεργάζεται στενά με τα σημαντικότερα agencies και brands από την Ελλάδα εξασφαλίζοντας ότι αποκομίζουν τη μεγαλύτερη δυνατή αξία από τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες του Facebook.
Keynote Speaker Colin Jacobs Ο Colin είναι επικεφαλής της Immediate Future, ενός πολυβραβευμένου Digital Marketing agency με έδρα το Λονδίνο, μεγάλη εμπειρία στο Mobile Marketing Strategy & πελατολόγιο το οποίο περιλαμβάνει τις Coca-Cola, IKEA, X Factor και lastminute.com.
Keynote Speaker Matt Jones Από τη θέση του Head of Mobile Strategy, ο Matt ηγείται του πολυβραβευμένου τμήματος Mobile της Manning Gottlieb OMD, το οποίο συνεργάζεται με πελάτες όπως οι Starbucks, Waitrose, Renault, Specsavers και Virgin Media.
Keynote Speaker Enon Landenberg Καταξιωμένος entrepreneur, καινοτόμος marketer & αγαπημένος keynote ομιλητής, ο Enon επιστρέφει στην Ελλάδα για να παρουσιάσει την στρατηγική προσέγγιση που επιτρέπει στις δημιουργίες του να ξεχωρίζουν ανάμεσα σε 2.8 εκατομμύρια εφαρμογές.
Keynote Speaker Mick Rigby Μέλος της περίφημης “Mobile Top 50” λίστας του The Drum και πρώην UK Board Director της Mobile Marketing Association, ο Mick είναι Ιδρυτής της Yodel Mobile, ενός agency με αποκλειστική εξειδίκευση στο Mobile και πελάτες όπως οι The Economist, Trivago, NBC Universal και IBM.
Sponsor Insights Lucjan Exner Ο Lucjan ασκεί καθήκοντα Head of Sales για την InMobi, πρωτοπόρο εταιρεία Mobile Advertising παγκοσμίως, με δίκτυο που ξεπερνά τους 1,5 δις μοναδικούς mobile χρήστες και συνεργασία με περισσότερα από 32.000 mobile apps.
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤEΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ