Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου Aμφιθέατρο Maroussi Plaza

Βασίλης Γιαννακόπουλος

Case Study

υπεύθυνος Μάρκετινγκ και Διασφάλισης Κοινωνικού Αντικτύπου, SciFY

Βασίλης Γιαννακόπουλος
Βασίλης Γιαννακόπουλος

O Βασίλης Γιαννακόπουλος είναι πτυχιούχος του τμήματος Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, από το οποίο έλαβε και τον Μεταπτυχιακό του τίτλο στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων.

Έχει εργαστεί σε κορυφαία εταιρεία έρευνας αγοράς στην Ελλάδα, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας έρευνες για μεγάλες εταιρείες όπως η Shell και η Coca-Cola, ως product manager στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, καθώς και ως υπάλληλος στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης. Σήμερα εργάζεται ως υπεύθυνος Μάρκετινγκ και Διασφάλισης Κοινωνικού Αντικτύπου στη SciFY.

διΆνοια: Δωρεάν εφαρμογή για ανθρώπους με άνοια. Έξυπνες ασκήσεις για ανθρώπους που ξεχνούν… λίγο ή πολύ

200.000 άνθρωποι με άνοια ζουν στην Ελλάδα και ο αριθμός τους αυξάνεται διαρκώς. Οι ίδιοι, οι οικογένειες και οι φροντιστές τους επηρεάζονται έντονα. Μολονότι υπάρχουν μη φαρμακευτικές μέθοδοι και παρεμβάσεις που μπορούν να τους βοηθήσουν, αυτές δεν είναι ευρέως γνωστές.

Η διΆνοια είναι μία εφαρμογή smartphone για φροντιστές ανθρώπων με αρχόμενη άνοια που προσφέρεται δωρεάν.

Προτείνει απλούς τρόπους να βοηθήσουμε τα άτομα που ξεχνούν λίγο ή πολύ να βελτιώσουν τις νοητικές τους λειτουργίες, τη διάθεση, λειτουργικότητα και ποιότητα ζωής τους.

Η διΆνοια είναι ο καθημερινός βοηθός των φροντιστών, καθώς:

  • Προσφέρει εκτυπώσιμες νοητικές ασκήσεις έτοιμες για χρήση
  • Προτείνει καθημερινά τρόπους να περάσουμε ποιοτικό χρόνο μαζί
  • Θυμίζει τα σημαντικά: βασικές αρχές που δεν πρέπει να ξεχνάμε
  • Επιτρέπει να κρατάμε ημερολόγιο των ασκήσεων

Είναι πολύ χρήσιμη για όσους φροντίζουν ανθρώπους με ήπια γνωστική διαταραχή με σημαντικά ελλείμματα ή αρχόμενη άνοια, καθώς και για σχετικούς επαγγελματίες υγείας.

Τη διΆνοια ανέπτυξε η Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Science For You (SciFY) (http://www.scify.org/), σε συνεργασία με την Εταιρεία Alzheimer Αθηνών. Το project ΔιΆνοια υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος “Σημεία Στήριξης” που συγχρηματοδοτείται από το ΤΙΜΑ Κοινωφελές Ίδρυμα, το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση, τη φιλανθρωπική οργάνωση Hellenic Hope και το Ίδρυμα Μποδοσάκη.

Ομιλητές

Keynote Speaker Ben Phillips Έχοντας επιλεγεί στο Nο1 της “Mobile Top 50” λίστας του The Drum και συμμετάσχει ως Κριτής στα Mobile Lions των Καννών, ο Global Head of Mobile στην MediaCom έχει καθιερωθεί ως ο απόλυτος ειδήμων σε θέματα Mobile Marketing.
Keynote Speaker Rustam Ziganshin Από τη θέση του Agency Partner του Facebook για την Κεντρική και την Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο Rustam συνεργάζεται στενά με τα σημαντικότερα agencies και brands από την Ελλάδα εξασφαλίζοντας ότι αποκομίζουν τη μεγαλύτερη δυνατή αξία από τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες του Facebook.
Keynote Speaker Colin Jacobs Ο Colin είναι επικεφαλής της Immediate Future, ενός πολυβραβευμένου Digital Marketing agency με έδρα το Λονδίνο, μεγάλη εμπειρία στο Mobile Marketing Strategy & πελατολόγιο το οποίο περιλαμβάνει τις Coca-Cola, IKEA, X Factor και lastminute.com.
Keynote Speaker Matt Jones Από τη θέση του Head of Mobile Strategy, ο Matt ηγείται του πολυβραβευμένου τμήματος Mobile της Manning Gottlieb OMD, το οποίο συνεργάζεται με πελάτες όπως οι Starbucks, Waitrose, Renault, Specsavers και Virgin Media.
Keynote Speaker Enon Landenberg Καταξιωμένος entrepreneur, καινοτόμος marketer & αγαπημένος keynote ομιλητής, ο Enon επιστρέφει στην Ελλάδα για να παρουσιάσει την στρατηγική προσέγγιση που επιτρέπει στις δημιουργίες του να ξεχωρίζουν ανάμεσα σε 2.8 εκατομμύρια εφαρμογές.
Keynote Speaker Mick Rigby Μέλος της περίφημης “Mobile Top 50” λίστας του The Drum και πρώην UK Board Director της Mobile Marketing Association, ο Mick είναι Ιδρυτής της Yodel Mobile, ενός agency με αποκλειστική εξειδίκευση στο Mobile και πελάτες όπως οι The Economist, Trivago, NBC Universal και IBM.
Sponsor Insights Lucjan Exner Ο Lucjan ασκεί καθήκοντα Head of Sales για την InMobi, πρωτοπόρο εταιρεία Mobile Advertising παγκοσμίως, με δίκτυο που ξεπερνά τους 1,5 δις μοναδικούς mobile χρήστες και συνεργασία με περισσότερα από 32.000 mobile apps.
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤEΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ